Wednesday, July 13, 2011

Nak sangattt

morning all..wishing you have a joyful morning and be blast! okayla..aritu ada rabbit jiran sebelah sesat kat rumah aku..comel giler tapi sebenarnya takde comel sangat..sebab aku lagi prefer rabbit yang fully white bulu dia..tapi disebabkan dia arnab maka semua comel sebab aku memang suka haiwan berbulu..gerammm..comell..arnab jiran aku ni ade dua ekor..sekarang selalu datang rumah aku sebab halaman rumah aku ada rumput so aku assume la diorang ni datang sebab nak makan rumput..hee..

dah lama aku nak bela arnab tapi umi aku mesti tak bagi sebab nanti takde orang nak jage..huehuhe...bila rabbit ni datang lompat2 boleh pulak nenek aku cakap kenapa  kucing tu patah kaki..huahuahua..sebab jauh kot dia xnampak..hehe

ni la arnab tu,..kejap makan pastu lompat pastu makan balik..

No comments: