Thursday, May 5, 2011

overwhelmed

first and foremost..i feel like wanna jump on my bed!..hip hip hip!..ahh kau..aku baru habis last paper ni..besok malam aku balik..kau tahu aku keluar awal gile kot tadi sebab tadi the one and only objective paper..hehe

malam besok balik..tak sabar ..macam2 orang and macam2 perkara nak buat kat rumah..meh meh buat list..nanti I check out balik sama ade I buat tak bende nih

1) bukak mate sampi terminal nak jumpe sayang saya :)
2) bukak pintu rumah nak tengok muke umi abah ..
3)nak pegang baby kitten I..bobo,popo,jojo and momo..weeeeee
4) kemas bilik bagi takde satu habuk pon..

ok..dah.bagi yang basic je...I cuti 5 bulan dan sila percaya yang mungkin aktiviti harian saya adelah same selama 5 bulan itu.dan saya ingin mengaku bahawa saya tiada lesen kereta..*_*..kalau abah saya suruh ambik lesen kereta saya nak malas bole x? leceh laaa..kalau dapat lesen terus takpe la..uuuu...pemalas nok..nak kerja tapi mister boyfriend bukan nak tolong carikan pon !_!..ah..malas dh nak keje..hee

tapi kan tapi kan..sedih jugak nak tinggalan usm..bukan sedih nak tinggal assignment ke exam..cume sedih nak tinggalkan dak ELserr dan rumate tersayang sy..wiiee..amih yu gaissss..lebiulebiu..we are a happy sisters and brother..:)

semoga ALLAH selamat perjalanan saya kembali ke rumah dengan selamat..dan kawan kawan juga..amiin :)

No comments: