Friday, May 20, 2011

ada banyak nak cerita

burp burp..kenyang giler walaupon tak tahu ape aku makan..went makan2 gn my sister and my mom..kenyang biar tak habis pon..then suruh kakak g beli coleslaw sebab mengidam...tapi loya pulak tekak tengah2 makan ni..

ada banyak nak cerita tapi bile ade time nak cerita aktiviti best2 aku confirm  malas nak taip..time aku rajin taip confirm aku tengah bosan mase tu(macam sekarang ni)..sebab tu la bile aku bace balik entry lame2 aku aku malas nak bercerita yang aku pergi bercuti situ sini..and I end up with sum up all the pics in one entry without bercerita..memnyesal buat macam tu..dahla aku pelupa..haha

aku rase tempat aku ni perlukan kemajuan..dari segi mental dan fizikal..mula dari makanan..apasal nasi goreng aku makan tadi sepesen je rase dieee...lepas tu dah la bagi teh pahit dekat umi aku..dan2 kena tukar semula air tu..tu la...nak berniaga kena iklas..

then, mase my mom and i were waiting for my sis dekat kfc tu, kitorang pun jalan2 la tepi tu..guess what? banyak giler bag or handbag ,ahh..whatever la..tapi banyak sangat yang imitate brand sebenar punye bag..and aku rase orang nak beli pon malu, dahla pattern ,colour same tapi harga murah gilela  siot 19.90..humm..tak patut jugak macam tu kan? btw, i'll let u decide what is the best..till then, assalamualaikum:)

p/s:esok nak puase lagi..moga2 tak lapar macam semalam punye puase jugak :)

No comments: