Friday, April 29, 2011

dine

hari ni saya rasa happy..ye saya pelik..sepatutnya saya nangis lepas tu pergi bunuh diri sebab xdapat jawab exam Jepun..T_T.. siap PM kt fb k.kiki nak tanya kot2 la I kena repeat sem depan..mampus..tapi tak mo la sampai pointer jatuh..sedihnye hati..dah dah,,xnak cerita dah sal JEPUN tuh..sampai dengar nama SUSHI pon nak termuntah..ade kaitan ke??

beberapa hari ni I asyik mentioned nak makan something western..haa..dan dan je hari ni lapar gila sebab tadi habis exam pukul 10am terus pegi lucnh..ok..brunch actually.. so balik exam pening nak mampus..I rasa macam orang mengandung mengidam siap pening2 lagi sekarang..aaaaa...tak sukee...

lepas exam ape lagi, bukan nak rushing bukak novels for exam literature pulak..tapi bum bum baring atas tilam sampai pukul 4.30..best x best i tidor sampai termimpi I kahwin dengan pakwe I..tu entry bawah gedik semacam...ngeh ngeh ngeh

haa..i tengah kenyang g..semangat jalan kaki dengan Izza pergi Pizza Hut..dalam 5 minit jalan kaki dah sampai.

then kitorg pergi Baskin Robins..I je yg take away..Izza tukang teman je..tapi kann..abang yang jage kaunter tu memang ensemm...aa..xtido malam gue..terus lupe Bf,..haha

hoi..budak gemuk


si kecik yang tolong habiskan makanan si gemuk atas ni..T_T



ni saya punye!

ini pon!!..hakhak..Izza punye I lupe nak snap
okayla..sempena ade gap 5 ari before exam seterusnya sayaingin mengumumkan saya nak tengok movie horror malam ni..hoh hoh..diet xjadi..bye :"(

No comments: