Tuesday, May 15, 2012

girls and their routine


assalamualaikum.

sejak kebelakangan ni aku ni sensitif betul, tapi sensitif sorang2 je la..nak tidur menangis, bila tengah berfikir menangis.. mata ni dah la bengkak tambah lagi suka menangis memang xde ubat la baq hang. tapi kadang2 tanggisan ni mungkin Allah suka.mungkin Allah ampunkan dosa aku sebab tanggisan ni kan? mana tahu.doakan untuk aku dan diri kalian. semoga kita semua istiqamah dalam melakukan kebaikan. pahit tu pahit , susah tu susah bila melibatkan orang kita sayang tapi mana tahu Allah mungkin sedang aturkan yang terbaik untukku, jodohku, hidupku..insyaAllah. mohle kita berdoa. xsemestinya perlu jadi ustazah untuk dilabel baik, tak semestinye kena jadi pendiam baru orang tengok kita warak.cukuplah dengan usaha. tak perlu jadi sebaik Siti Khadijah untuk sebarkan kebaikan. Orang yang xpernah sembahyang pun kadang2 baik, menyedarkan kita. yang tak baik kita doakan lah untuk mereka.sebab kita tak tahu pengakhiran hidup kita.mungkin mereka akan lebih baik dari kita suatu hari nanti.Allah maha mengetahui

ok lah. tak perlu nak emo. hehe.. meh kita cakap benda yang happy pulak..haa..ni lagi sebahagian kawan baik aku. kemana2 mereka je ada.. ade lagi. si haifa, tapi xde pulak, busy dengan AGM dia.xpela. ade jodoh kita hangout lagi. izah pun xikut pergi buat assignment. so we , 3 stooges decided to hangout tak kiralah tak cukup korum pun. asal dapat shopping. memang shopping. dari outer wear sampai underwear kitorang beli.hehe. tapi aku rasa tak membazir sebab aku beli barang yang berguna..ececece..inshaAllah rezeki kalau guna buat benda baik akan bertambah rezeki lain.amiin hehe


aku sakit tangan dah ni nak menaip. apa kata haa.. tengok je gambau


menunggu diorang beli cardigan pulak kat Niichi. ni dorang beli.aku xbeli sebab nichii xsuka orang pendek cam aku T_T




nampak tak basah tudung i tu. itu namanya gila.photoshoot tengah hujan..self timer pulak tu.HAHA.


waiting for 6 pm to buy chicken foldoverfor McValue price! cake as desert 

whatever, still had fun with you guys. may this friendship remains.amiin

No comments: