Thursday, July 28, 2011

saja nak menaip

bangun pagi..kemas2..kadang2 aku bangun awal..kadang aku bangun lewat nak mati..
bangun pagi tolong umi mandi baby,basuh pinggan..merewang-rewang dalam rumah..bukak laptop,bukak facebook..bukak blog aku suka,buka news online, blog sendiri memang tak bukak kalo taknak update..

malam ni ada majlis cukur jambul sikit, anak abang aku..umi suruh potong bawang, tapi aku taknak..aku tak suka potong bawang..baikn aku tolong benda lain..teheee

angkat kucing masuk dalam bilik,suruh dia tido atas katil2 kunci rapat2 nanti aliff balik lemau kucing tu dia kerjakan.

malam ni si cinonet Hani balik! ee..geram nak picit pipi tembam dia..

pakwe pulak selalu mengarut..time tak uzur bukan nak gerak subuh..time period boleh pulak dia suruh bangun subuh time 5.55 am..lol..selalu macam tu..heh

kawan ckp die ade mimpi aku..sebab rindu sangat aku...siap ingat aku xpakai make up dlm mimpi tu..LOL

stalk facebook member..ade yg dulu tak berapa baik sekarang dah baik..ada yang dulu nerd je..stock suka belajar sekrang dah pandai pergi clubbing , smoking sume..pompuan tu hoii..astagfirullah..aku pulak nak jadi ape ?? (monolog dalam hati)

tengok list friends dalam fb berapa kerat je ade..kalau tak kenal or tak rapat memang aku tak approve..private la konon..huehue

tengok2 baby, tak reti nak main sebab baby kecik sangat...suke tengok je..huehue

haritu mimpi dapat baby sendiri! kahkahkah..siap bagitau  pakwe sendiri excited sangat dpt baby dalam mimpi..

pernah mimpi kawan lama jadi pondan dalam mimpi siap main blusher aku..haaha

baju raya dah beli, tapi tak puas hati..sebab nak warna lain..dahla besar..tuan kedai cakap saiz orang dewasa sampai 38 je..so ambik jugak walaupun mahal tapi tak berkenan T_T

bye..

No comments: