Friday, June 24, 2011

ayam penyet

Assalamualaikum =)

haritu aku mengidam giler nak makan ayam penyet..or aku panggil pecal ayam..so, aku suruh la akak aku yg sorg lagi dengan hubby dia bawak aku g makan ayam penyet..heh heh..mula2 akak aku cakap tak nak pastu aku xkisah la kan..then, weekend tu lepas akak aku balik kerja kitorg bergerakla ke Putrajaya umah akak aku tu..ingat nak pergi before maharaja Lawak, Sa aku pulak yg lambat sampai sebab dy pergi karaoke dgn office matea dy..punye la kebulur aku tunggu smpai pukul 9 mlm baru gerak pergi Putrjaya..tapi bukan pukul 9 pergi sana, pergi cari tempat makan punye la lame..siap makan pukul 11 lebih kot baru drive g P'jaya..

so, malam esok tu kitorang pun pergila makan di Wong Solo dekat Bangi.. sebenarnya kitorg agak kenyng sebab tenghari tu kitorang masak..bajet ah tak penah masak..so lame la masa diambil..asar baru boleh makan..hikhik..tapi yang bestnye aku habiskan pecal ayam aku taw..yela..aku kan mane penah habiskan nasi before this..:D

bukan 3 dara lagi..huehue
pic courtesy from Google

thank you both of you
oh ye..harini birthday akak aku ni..cengkung gile muke dy..yela..berat dh turun..morning sickness kot..tanjoubi omedetou Sis Bugs Bunny! semoga sihat and selamat lahirkan ur 1st baby! =)

ni je aku sempat snap..cmpur pecal lele sume..

No comments: