Sunday, May 29, 2011

BLOOM

Assalamualaikum :)

i hadn't spend much on my weekend..since my day ruined up yesterday*not literally..thanks Allah for giving me an opportunity to breath until today btw..Allhamdulillah..

oh..lupe..kan semalam i ade meroyan and mogok lapar satu hari sebab cari charger xjumpe..then pagi ni abah sy pergila beli yg baru..and guess whatttttt...tetibe before kua tadi my sis bagi charger hp i yg betol tu! kannn..ni mesti kerja alipp ni..main pastu tak ingat letak kat mane..takpe..i'll make one as a spare ..:D

back for what-i-did-today..tak de ape2 pon sebenarnye,,pergi shopping,makan2....teman my sis and my mom beli something tuk diorang and groceries siket..but i bought something for me also..maxi skirt ! yeaaa..esok I tunjuk :P

bab makan2 tu yang best sebenarnyee..walaupunn..TAK HABESS..pergi makan  kt The Chicken Rice shop.aku ambik Hainanese Chicken Rice meal.boleh laa tapi .xhabis jugak..iced milo je yang abis..lepastu sambung shopping balik..makan balik..lepastu shopping balik..last pergi Mcd beli burger..tapi i beli Oreo Mcflurry je..sebab lame dh mengidam..



terima kasih kakak saya yang pelik kerana beliau ade mate yang hijau dan anaknye yang  nakal si alip
*ini bkn di TCRS ye

*umi camera shy :( xsporting..hehe

nampak tembam kan saya..kalau saya timbang berat pon berat 44.1kilos..tak turun tak naik..tapi badan saya kejap naik kejap turun..entohlee.. :( tapi yang bengoknye aku pergi la timbang and ukur berat dekat electronic scale tu yg cucuk 20 sen tuh..bole pulak Tinggi aku yang turun  1 inchi..jangan la maen2..aku taw aku pendek :( aku redha ..alhamdulillah:)

(macam ni la aku..kejap gune saya,aku dan i..bye)

tadi kakak yang sulong singgah umah jap..tidur satu malam..pukul 3 pagi besok dorang nak bergerak ke N9 sebab nak hantar angah si budak genius  ke USIM sebab ade camp Permata Pintar cuti sekolah selama seminggu..semoga selamat semuanya..amiin
si budak genius

current situation tengah kebulurrr..tunggu umi masak nasi tengah2 malam sebab laparrr..:( xpaksa umi masak tapi umi pon lapar..heh heh

No comments: